SuperBuddy

SuperBuddy is een boodschappenplatform dat buddies en klanten bij elkaar brengt. De buddies halen de boodschappen bij de supermarkt waar je zelf normaal ook heen zou gaan, en zijn net zo kritisch op versheid, smaak en kwaliteit als jij zelf. Je krijgt dus de boodschappen die je normaal ook voor jezelf zou hebben uitgekozen.

Het leuke van het SuperBuddy concept is dat we door deze bezorgservice mensen in staat stellen wat bij te verdienen, werkervaring op te doen, werkritme op te bouwen, of zelfs deel te nemen aan de Nederlandse maatschappij.

Profiel status:

Invoer datum: 22 januari 2016

66% compleet
2015

opgericht in

1

land actief

10

aantal medewerkers

500

aantal gebruikers

Missie

Onze missie is om tijd en werk te creëren voor consument en shoppers door middel van een person 2 person boodschappenplatform.

Visie

Boodschappen doen verschuift naar online, en de beste online methode is de buddy methode.

Waarden

Integriteit

Menselijkheid

Respect voor elkaar en de maatschappij

Plezier!

  • Opgericht in

    2015

  • Sector

    Diensten

  • Aantal medewerkers

    10

  • Hoofdkantoor

    Westerlaan 51
    8011 CA, Zwolle
    Nederland

  • Groeipartners

    Geen

  • Ambitie

    Internationaal

  • Rechtsvorm

    BV

  • Businessmodel

    Marge per transactie

  • Funding

    Angel investors

  • Verzekering

    Niet van toepassing op onze activiteiten

Founders

Tim van den Heuvel

Founder

Geboortedatum: 19-5-1987
Niveau hoogst genoten opleiding: HBO
Eerste onderneming: Nee

No wonder SuperBuddy was Tim’s idea: we know hardly anyone so focused on and passionate about grocery shopping. Combine that with his organised way of doing things and challenging and motivating management style and the picture is clear, we have a great ceo. Tim’s vision about the future of grocery shopping is crisp and clear and he will stop at nothing to turn SuperBuddy into an amazing success.

Laurens van Geffen

COO

Geboortedatum: 2-3-1968
Niveau hoogst genoten opleiding: Middelbare school
Eerste onderneming: Nee

Laurens van Geffen is an authentic leader, a proud father of two daughters and a loving husband. He has had more than 22 years of experience in positions of leadership in both profit and non-profit organizations. As a marine corps commando officer for 16 years, he faced some extreme situations around the world which developed his resilience and gave him the determination to excel in life. Laurens has led and stimulated broad organizational as well as cultural changes, in his various positions as head of Human Resources, Finance and most recently, as head of the European IT operation of a large Dutch food retailer with global operations.

Arjan Yspeert

Marketeer

Geboortedatum: 6-4-1969
Niveau hoogst genoten opleiding: MBO
Eerste onderneming: Nee

Seen as the ‘elder statesman’ in the team Arjan is a creative strategist and totally hands-on marketeer and salesrep at the same time. He got his first home computer at the age of 12 and has been engaged in ICT ever since. Arjan has built a handful of companies -from scratch- before. Two of these grew up to become multi-million euro firms.

With a great feel for the possibilities and limits of technology he is dedicated to client attraction and retention. Product-market fit is his holy grail, effective client communications his means to achieve it.